Sverige-Danmark, endast på Kanal 9!

image2Jag fick precis reda på att matchen endast visas på kanal nio!! Och vad jag förstår så har man inte automatiskt den här kanalen om man har Tele2Vision! =/ Detta suger enormt eftersom jag sett fram emot den här matchen. Vi tänkte grilla hos en kompis, dricka några öl och kolla på matchen men jag tvivlar på att han har kanalen! Jag blir så irriterad när dessa kanaler ska börja ändra bara så att man skaffar dem. Snarare så blir det motsatt effekt för mig. Jag kommer ihåg att kanal nio gjorde samma sak med oscars galan. Istället för att skaffa kanal nio hatar jag nu kanalen och vägrar skaffa mig skiten för att de håller på som de gör.

Man får väl gå till puben för att se matchen. Det går ju inte att skaffa sig en jävla skit kanal som kanal nio bara för att kolla på den här matchen!

Andra bloggar om Fotboll, Sverige-Danmark, Landslaget, Kanal Nio

Kommentarer
Postat av: ARG!

Rätt inställning, sånna matcher ska gå på gratiskanaler ffs! CP-SVERIGE!

2007-09-08 @ 17:47:39
URL: http://lunarestorm.se/Per_the_Voo
Postat av: ARG!

Rätt inställning, sånna matcher ska gå på gratiskanaler ffs! CP-SVERIGE!

2007-09-08 @ 17:48:07
URL: http://lunarstorm.se/Per_the_Voo
Postat av: Mastdarm

Och nu skall morgondagens match mot Spanien också visas på denna skitkanal, kan man bli något annat än vansinnig!! Enligt deras begåvade VD Per Lorentz så har 80 % av Sveriges befolkning denna kanal "utan att dom vet om det", j*vla skitsnack!!
Precis som du säger så skall man ju aldrig skaffa kanalen nu av ren princip..

2007-11-16 @ 08:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0